The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

lørdag den 2. juli 2011

8 dage tilbage..

Dagens træning: 10 km. på 48.36.. Desværre kunne jeg ikke uploade turen, så I bliver nød til at tage mit ord for det :) . Ved ikke helt hvorfor!?
Jeg løb lidt bakke og interval, men ikke det helt vilde. Jeg skulle ”bare” have nogle kilometer i benene!

Nu er der kun 8 dage til Roldskov marathon (glæder mig). Jeg er lidt spændt på, at se hvor hård turen er. I følge deres hjemmeside er der "en bakke hist og pist" og jeg ved at terrænet der oppe er, hvad man kalder, kuperet!
Hvis det viser sig, at det ikke er så slemt, vil jeg gå efter en PR (dvs. under 3.36), men der kan "en bakke hist og pist" sagtens sætte en stopper for det. Men jeg føler mig i god form, dog ikke super hurtig, men hvorfor ikke? :)

I morgen tager jeg en tur i svømmehallen og motionscenter, løber nok lige lidt og/eller måske en omgang spinning og så selvfølgelig lidt styrketræning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar