The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

fredag den 22. juli 2011

Singing in the rain!

Joggede her i formiddags en tur med Noah i babyjoggeren, i regnvejr.. skøøøønt :) Der er bare et eller andet jeg kan lide ved regnvejret ;) Luften er renere, lyden af regn der falder, mærke regnen der falder på en og se alle mennesker løbe af sted for at undgå at blive våd, mens man selv bliver et lille barn og træder i vandpytterne :) SKØNT

Jeg føler bare så stor glæde ved at bevæge mig fortiden, tog mig selv i at sige i eftermiddags: "Jeg kunne squ godt løbe en tur igen" - og der regnede det endnu mere. Min kæreste sagde til mig: "Du er ikke normal". Hvor jeg svarede: "nej, men det er da lækkert vejr", velvidende at hun hader regnvejr! :)
Jeg valgte dog ikke at tage af sted, både fordi jeg stadig skal passe lidt på mine ben og fordi vi fandt på noget andet at lave: ”en shopping tur.. i regnen”! Det er også bare dejligt.

Gælder mig til i morgen når jeg skal ud igen, håber vinden kan blive væk fra Skive, så jeg kan få endnu en perfekt dag! :) Vi starter dagen til brunch hos min mor (fødselsdag), mig og knægten, og så skal babyjogger ud og kører igen! Det bliver AWESOME! ;)

Se min 5er her

God weekend til jer der ude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar