The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

lørdag den 12. april 2014

Pif Paf Puf og Uhrskoven

I dag har mine kone lavet en ny og helt afskyelig usund energibar / kage til mig, og umm den smager godt. Navnet er Pif, Paf, Puf kage!
Det præcise energiindhold kender jeg ikke, men kagen mangler i hvert fald ikke noget!

Her er opskriften:

Ingredienser

6 yankiebar (300 gram i alt)
6spsklys sirup
75gSmør
140grice krispies
200gmørk chokolade

Instruktioner

Yankiebar, sirup og smør smeltes i en gryde
Bland herefter Rice Krispies i. Vend godt rundt i det uden at Fordel fladt i en bradepande beklædt med bagepapir
Smelt chokoladen over vandbad og smør chokoladen ud over kagen

Afkøl og skær i små stykker.


Jeg tager dem med i morgen til Uhrskovs Marathon, som bliver mit jubilæums løb nr. 25! Desværre er jeg i dag rendt ind i noget ondt i hals og hovedpine, så jeg har brugt aften med hvidløg og væske, i håb om at det kan tag smerten, så jeg bliver klar til i morgen. :)


1 kommentar:

  1. Hej Dennis!

    Din blog har fanget vores opmærksomhed på grund af kvaliteten af de opskrifter. Vi ville være glade, hvis du ønsker at deltage i Findeopskrifter.dk, så vi kunne oprette forbindelse til den.

    Findeopskrifter.dk er en søgemaskine, der samler de bedste danske madlavning blogs fra internettet.

    Flere hundrede blogs er allerede registreret her og drage fordel af den trafik, vi sender til deres websteder.

    For at deltage Findeopskrifter.dk, bare gå til http://www.findeopskrifter.dk/kom-med-i-madblogstoppen

    Hav en dejlig dag!

    Med venlig hilsen
    - Elin, Findeopskrifter.dk

    SvarSlet