The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

onsdag den 20. juli 2011

Another day in paradise

Sol, sommer og sved!

Fik prøvet min fars racercykel i dag, alt gik bare galt. Kunne ikke skifte gear, sædet gik løs og noget gik på hjulet, så det larmede helt vildt. Nå, men jeg fik den da prøvet, det er noget helt andet end min MTB. Underligt pludseligt, at ligge ned når man kører.
Men når den lige er blevet fixet, skal jeg da ud og prøve en tur igen, helt sikkert!

Her til aften var jeg en tur forbi klubben, det blev en varm omgang. + 20 grader og sol hele vejen, men fik alligevel slæbt mig igennem de 17 km, hvilket er "mycke bra"! Så det er helt sikkert en godkendt onsdag.
Her kan I se min tur

I morgen har jeg planer om at være aktiv, men ved ikke helt endnu. Enten MTB eller løb, måske begge dele!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar