The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

fredag den 15. juli 2011

Tour de arbejde og retur!

Nå, så fik jeg da prøvet det, at cykle på arbejde OG retur!

Jeg må sige, at det var en halv hård tur. Underlaget var primært stenmelsstier (ca. de 17-18 km.)
Især på vej der ud af var hård. Der skulle jeg forsøge at holde tempoet højt (pga. tidsmangel) og samtidig holde sveden væk. - Kun det ene lykkedes!

Så jeg kom altså på arbejde til tiden! ;)

Lige over 25 km. var der hver vej, jeg var lidt hurtigere på vej hjem ad, trods vind og lidt regn til sidst!
Især det med regnet var jeg lidt utilfreds med, da jeg havde set vejrudsigten i går aftes og der blev der meldt om sol hele dagen. Tror faktisk ikke, at jeg har set solen før nu! Dagens lektie, stol aldrig på metrologerne! :(

Lige nu kan jeg mærke, at jeg har cyklet noget længere end jeg plejer, men ikke jeg er ikke skræmt væk fra tanken om, at cykle til og fra arbejde i fremtiden! Vil dog hellere have en ordentlig cykel (racer?) i stedet for min mountainbike.

Se min tur her

I morgen løb med klubben.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar