The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

lørdag den 23. juli 2011

Endnu en tur med joggeren

Havde Noah hele dagen, så det blev til endnu en tur med baby joggeren, det er ikke optimalt, at løbe med den, men meget underholdende at have ham med. "Hvad er det far?" "Hej hej skorstene"! "Gok gok, høns"! - Vi var lige forbi "gården", en gård som børnene i den lokale fritidsordning passer efter skole.
6 km. med Noah, se den her

Jeg købte sidste år baby joggeren, ikke den "originale Babyjogger", men en billig en i Kære børn til 500-600 kr. Mener at den originale koster omkring 3000-3500 kr. Det synes jeg var for meget, da jeg ikke var sikker på hvor ofte jeg vil få den brugt, men jeg i år faktisk været af sted en del gange, men slet ikke nok gange til at det kan betale sig at købe den dyre!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar