The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

onsdag den 27. juli 2011

Summertime!

Så blev det da vist sommer over Danmark igen, dejligt og VARMT! - og er der noget der er så dejligt, som en gåtur i skoven, med sin kæreste, søn og hund??? Ja! - Helt sikkert, men derfor nød jeg den nu alligevel! - Skoven er så flot for tiden: for-nøj-el-se!!

Fik løbet 4 km. efter vores gåtur!, hvilket er fint, i morgen skal jeg først møde kl. 10 igen, så der står den på morgenløb igen. Om det bliver 4 - 7 - eller 10 km. ved jeg ikke, det kommer an på hvor når jeg står op ;) (læs evt. mit blog-indlæg fra i mandags!).
Fortsat god sommerdag til jer.



Hvis det har interesse, så kan man se min 4 km.'s løbetur her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar