The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

torsdag den 30. juni 2011

Hurtig workout!

Dagens træning: Let omgang hastighedsløb. 1 km. opvarmning. 2 km. med gas (3.45-4.00 pr. km. - gik faktisk rigtig godt) og ca. 250 meter med nedkøling. Altsammen løbet på løbebånd.
Jeg er normalt slet ikke tilhænger af løbebånd, men jeg må squ indrømme, at jeg kan få en helt anden fart i benene på sådan en maskine! Måske er det fordi det ikke er så hårdt for føderne, noget jeg faktisk ofte oplever når jeg giver den gas i det fri. :(
Jeg sluttede af med ca. 20 min. styrketræning (mave, ben, skulder, ryg og arme). Dejligt!
Havde lidt travlt, da jeg havde lovet at svømme med knægten efter arbejde og jeg skulle ud og spise med kæresten kl. 18, da vi har 11 års dag i dag.. WOW!
Weekenden byder på et par små ture (max 10). Lige nu er der kun 10 dage til mit marathon nr. 10 (roldskovmarathon)! FUN FUN FUN!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar