The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

onsdag den 6. juli 2011

Let træning med Noah

Ja, sommetider går planer i vasken, så istedet for en 10 km. tur med klubben, blev det istedet en tur på 4 km. sammen med min søn (i babyjogger). Meget sjovt, men langsomt og ikke så langt.
Men fair nok, det er bedre end ingen ting!
Det var dagens træning.

Overvejer PT. at melde mig til 6 timersløbet i Grenaa, som jeg deltog i sidste år (løb 62 km.). Desværre bliver løbet afholdt på min fødselsdag, men mon ikke jeg kan lokke familien med som heppere. Håber jeg lidt på, så kunne det jo være at jeg kunne slå sidst års PR. Nu må vi se, tror jeg tilmelder mig når jeg kan i august! :0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar