The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

mandag den 25. juli 2011

Morgen træning

Ja, B mennesket Dennis har løbet fra morgen af.. At jeg så først løb kl. 8.30 er så en anden sag. Jeg skulle efter en god uges ferie tilbage på arbejde, men skulle pga. sommerferie-tider først møde kl. 10. Så jeg tænkte, morgen-løb må være sagen, så kunne jeg være der 100 % for knægten i aften. Noget som ikke altid sker om mandagen, da jeg også gerne vil ned i klubben og løbe.

Jeg havde planlagt at løbe 10, men fordi jeg.. sov over.. fik jeg kun løbet 6. Men det er helt sikkert OK! - og vi har forresten haft en rigtig hyggelig aften sammen.

Jeg var forresten for første gang ude og løbe i skoven alene efter "fugleangrebet" i sidste måned! Men jeg kiggede mig godt nok meget over skulderne!

I går søndag skete der noget helt vildt. Da vi stod op (ca. 9 - dejligt med en B søn også (2år!)) fik vi (Min søn Noah, og jeg) overtalt hans mor til at løbe med os, dejligt at vi kan presse på i kor nu :) Så vi løb sørme 4 km. Ikke hurtige 4 km. men ikke desto mindre var det gode! - tror det var Bettinas første løbetur i 3-4 måneder! FLOT!

I morgen skal jeg møde kl. 6.15, så INGEN morgen løb i morgen!!

Se min morgen tur her

3 kommentarer:

  1. Sikke en god løbeblog du har dig her!
    Med hensyn til fugleangrebene, så er der nogen der løber i musvågeområder, der sætter to runde, hvide klistermærker bag på en hat eller hue - for så tror rovfuglen du har øjne i nakken og kan se den, og så tør den ikke angribe dig bagfra. Det kan ellers godt ende med ret voldsomme skrammer, sådan et rovfugleangreb.
    Jeg er selv blevet et "frelst B-menneske" som lykkeligt står op klokken 6 for at nå løbeturen før arbejde på travle dage, hvor der ellers ikke blir tid til den. Knagme utroligt hvad endorfiner kan gøre =)

    SvarSlet
  2. jeg tror desværre aldrig, at jeg bliver frelst. Tiltrods for at jeg godt ved at det vil være go til mig! :)
    Jeg har hørt det med huen/hatten, men synes det er ubehageligt at løbe med kasket på, men sker det en gang mere, så vil jeg se om jeg ikke kan gro øjne i nakken :)

    SvarSlet
  3. og tak for rosen :)
    Håber at andre kan blive lige så inspiret af min blog, som jeg er af andre :)

    SvarSlet