The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

lørdag den 9. juli 2011

Dagen før dagen!

Så er der under 24 timer til start i Roldskov marathon 2011! Jeg er rigtig spændt, som jeg plejer at være op til et marathon, så det er båååå dejligt!

I går løb jeg 3 km. mest af alt for at teste nogle nye tights jeg har købt. Jeg har købt et par CEP tights (korte), fandt dem på tilbud på amazon.co.uk, til ca. ½ pris, så valget var nemt, de skulle prøves! Normal prisen ligger på hele 750 kr. ca. 300-400 over min smerte grænse, måske er jeg nærrig?? Men min erfarring er at kvalitet og pris ikke altid hænger sammen. Eksempelvis købte jeg sidste år (for gavekort godt nok) en jakke til 1650 kr. (!!!!!), som jeg ikke er synderlig imponeret over. Jakken er fra Odlo!
Men som skrevet, har jeg kun løbet 3 km. i dem, så vil slet ikke komme med min dom over dem endnu. Men tager dem formentlig på imorgen! Så bliver de da testet. Det siges, at de stortset kan "fjerne" smerterne efter et marathonløb. Hvilket lyder meget spændende!!:)


Jeg fik også købt et par Adidas powerweb tights, jeg dog ikke haft tid til at løbe i dem endnu!


Fælles for begge par er, at det er et par "lidt lange, korte tights". Altså ikke en 3/4, men heller ikke en kort! De går lige til knæet, hvilket jeg håber bliver godt!!

Jeg har også tilmeldt mig Givskovløbet her i Skive. Løb løbet sidste år, ruten er udfordrende, med den del hårde bakker og afvekslende terræn og prisen er LAV! 80 kr. for (ca.) 7 km. + CHIP + en NIKE løbet-shirt.. TA’ DEN SPARTA!
Jeg er dog ikke sikker på, at jeg kan løbe løbet den dag, da jeg måske skal tage tid. Men jeg håber og nu er jeg i hvert fald tilmeldt!! Fik for resten også ”snydt” Bettina til at deltage, med talen: ”jeg skal nok løbe med Noah”!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar