The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

torsdag den 28. juli 2011

Kaos-morgen-løb

Endnu en gang morgenløb! I dag havde jeg dog lidt sværere ved at motivere mig selv!
Havde for det første problemer med at finde en ordentlig rute jeg gad og løbe, synes det var langt og synes det var klamt uden for.. MEN jeg havde jo bestemt mig!

Inden jeg tog af sted kunne jeg se at 6 km. var MAX i dag (pga. tiden). Nå ok, hvilken 6 km. rute skulle jeg så vælge, efter en indre kamp, bestemte jeg mig for.. INGENTING! Hm, nå jeg løb af sted, skiftede retning hele tiden, ville presse km. antallet op uden at komme for langt hjemmefra, uden at løbe lange kedlige strækninger. Og det lykkedes faktisk, jeg løb squ 6 km. ved at løbe i nærmest zig zak. Se evt. nærmere nederst på i indlægget.
Lige nu er jeg glad for at jeg kom af sted, og jeg kan nu slappe af når jeg kommer hjem fra arbejde ved 17 tiden!

Se mit "kaosløb her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar