The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

tirsdag den 26. juli 2011

DANMARK

Jeg har det ofte med at drømme mig væk til andre lande. Schweiz, Østrig, Frankring, Spanien osv.. ned til hvor der er en fantastisk natur, bjerger, vilde floder og ekstreme udfordringer.
Men ofte glemmer jeg lidt hvor smukt Danmark er, se bare her:

Her har jeg mulighed for at løbe HVER DAG! Mine damer og herre: Skive fjord! Smukt ik? :) Nogle gange skal man lige fortrænge stanken når der er "bundvending", men ellers er det perfekt! I forgrunden ses forresten DK's længeste træbro (har jeg ladet mig fortælle), den skulle vist være 300 meter lang! Læs mere om broen her.
Jeg tog billedet på min tur i dag! Løb 6 km. blev sat nede ved klubben og løb den "lange" vej hjem (4.5), skulle så lige over og handle, så hentede rygsækken og løb der over! - I dag skal vi have "straf din krop"-burgere :) Så blev lige som nød til at løbe lidt ekstra! Så min krop ikke skulle staffes for meget :)

Se min tur her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar