The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

torsdag den 14. juli 2011

Så er jeg tilbage...!

Ja, det tog lidt længere tid end det plejer, at komme mig over et marathon. Måske kan man lave regnestykket: Hurtig tid = Langsom restitutions tid.. ??
Jeg havde ellers drukket og spist rimeligt fint efter løbet, som jeg har læst skulle have en indvirkning på restitutionstiden, meeeen, den gik vist ikke den her gang!

Mandag og tirsdag var rigtig slemme, ømme lår * 2! I går, onsdag, var det OK, var ude og svømme lidt og det løsnede fint.
Ellers har jeg brugt ugen på at arbejde og sove RIGTIG meget! Jeg har været utrolig træt og har vel sovet i ca. 2 timer mere pr. nat!

Men jeg er her torsdag, stort set smert fri, har dog stadig en del træthed i benene, i morgen overvejer jeg en cykeltur til og fra arbejde (ca. 55-60 km. i alt) og måske en løbetur. Men nu ser vi!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar