The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

tirsdag den 19. juli 2011

Another late-up-date!

Buuh, jeg fik ikke skrevet hvad jeg har lavet i weekenden og jeg glemte det fuldstændig i går. Der var jeg dog også på farten og var først sent hjemme i går.

Efter min ”tour de arbejde” etape i fredags, havde jeg proklameret, at jeg ville løbe en tur med klubben lørdag og .. det gjorde jeg da! Men for pokker da, hvor var jeg i krise efter 8 km. Dum som jeg var, lagde jeg mig helt overskudsagtig op foran og pressede tempoet op! Big mistake!
Efter de ca. 7-8 km. mærkede jeg en smerte, ikke super slem, men en slags trætheds-smerte over begge mine knæ. Det mærkedes fuldstændig, som den skal smerte man får efter et marathon. (Troede ellers, at det var gået over!!). Men jeg løb videre, tempoet forblev OK hurtigt (lige under 5 min pr. km). Men heldigvis var stemningen god, og snakken gik. Det hjalp, så jeg ikke fokuserede så meget på mine lår.
Valgte dog sammen med nogle andre, at skære de sidste 4-5 km. af, så det "kun" blev til 16 km.
Se min tur her

Søndag pissede det bare ned fra morgen af. Men jeg havde bestemt mig, jeg VILLE op på 20 km. i min uge efter mit marathon. (udover cykling og svømning). Benene havde det faktisk fint, og jeg endte med at løbe en stille og rolig tur på 4 km. Hvilket løsnede fint op!
Se min 4 km. tur her.

Men måske endnu vigtigere, så var jeg ude og besøge min far, hvor jeg fik lov til at låne hans racercykel, for at se om det var noget for mig. Det bliver MEGET bedre at køre på den i forhold til min MTB. Jeg har dog endnu den første tur til gode.

Mandag skulle så også have været en løbedag, men det tog hele dagen, at tage til grænsen og tilbage igen, så det blev ikke! ØV!
I dag skal kunne jeg forstille mig, at det bliver til en cykeltur, formentlig dog kun på mountainbiken, da de lover regn. Så jeg kører nok ned i skoven og cykler lidt der og løber selvfølgelig. Mudder <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar