The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

tirsdag den 2. august 2011

18 k - mandag - Meget træt - Tirsdag!

18 k - mandag - Meget træt - Tirsdag! Ja så simpelt kan det skrives i dag.

Jeg løb 18 km. i går, fra min arbejdsplads til udkanten af Skive, hvor jeg så blev samlet op og transporteret direkte til aftensmads bordet. Dejligt.
Det var en fin omgang træning og det tog lige over 1½ time.
Godt at komme til at løbe "langt" igen!!

Tirsdag op før fanden fik hans sko på (læs FØR 6 om morgen), og en laaaaang dag på arbejde, uden noget at lave! Så status er lige nu: JEG ER TRÆT!
Nu skal drengen ellers bare fodres, så skal han i bad og læses for, og så er det ellers god nat batman!.. Far skal sove ;)

I Morgen skal der løbes igen! - og skal først møde kl. 10! - Så måske morgen løb, med mindre jeg er for træt!

Se min tur fra i går HER.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar