The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

lørdag den 13. august 2011

10 km's lørdags tur

Ribbene føles meget bedre og har for første gang i en uge sovet ganske fint. I morges bestemte jeg mig for, at jeg ville ud og løbe. Løb først 3 km. alene og kom derefter hjem og hentede Noah i babyjoggeren. I Alt blev det til 10 km. uden nogen problemer, det er satme dejligt at være tilbage!!
I aften skal jeg til bryllup, ikke mit eget, men regner bestemt med at jeg også løber en tur i morgen. Så jeg holder mig væk fra alkoholen, som jeg nu alligevel plejer, men god mad: Ja tak!

Se min 10er her!

Mandag står den på givskov løbet, 7 km. i kupperet terræn! Dejligt, lige mit speciale! Sidste år løb jeg den på 27.31, hvilket var nok til en 14. plads. Hvilket var rigtig fint, især når der var så mange dygtige løbere med! Sidste år var der 407 deltagere, det bliver spændende at se om der kommer lige så mange i år!
Jeg bliver nok næppe nr. 14 i år, men en tid under 30 min, vil være perfekt! - Men der skal stadig kæmpes lidt for det!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar