The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

torsdag den 11. august 2011

Tilbage..

Nu er det ikke fordi jeg har lagt i en kæmpe dyb sorg den sidste uges tid. I Morgen skal han begraves og jeg skal bære kisten, det bliver ikke sjovt, men chokket har aftaget sig.

Men hvorfor så ingen løb, jo i lørdags, kl. ca. 8.30 stod der en ordentlig flok menneske ude ved min dør og råbte noget med polterabend. (skal giftes d. 20 august).
Nå, vi skippede da lige løb, blev fuld, kørte gokart, blev mere fuld, røg i havnen, spillede bold, drak, spiste, drak og spillede bowling. Og i løbet af hele den dag fik jeg, uden jeg selv var klar over det, et ordenligt tryk på mine riben. Smerter der gjorde jeg lå i sengen hele søndagen, hvor jeg knap kunne bevæge mig, og det har forresten SLET ingen ting med tømmermænd at gøre ;)
Her flere dage efter har jeg stadig smerter, har svært ved at sove pga. af dem.
Nå, men i dag kunne jeg altså ikke holde mig i ro mere. Nu skulle jeg altså af sted!!
Det blev til 5 km. smerterne var der, men det var faktisk værre i min akilleshæl, en direkte straf fra kroppen af, for at jeg ikke har løbet i en uge! Regner med at jeg løber et par gange i weekenden. På mandag er der Givskov løb her i Skive, har tilmeldt mig, men det bliver i hvert fald ikke til en ny PR i år!!

Se min tur her.

2 kommentarer:

  1. Godt at se dig i løbeskoene igen - du må ud og løbe for din t-shirt på mandag =) God fornøjelse!

    SvarSlet
  2. sandt, løb 10 i dag, så jeg har vist ingen undskyldning på mandag :)

    SvarSlet