The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

torsdag den 4. august 2011

Nyt gear og løb

Så kom tshirtsne fra Givskov løbet her i Skive. Wow! Kvalitet!! Især den til kvinderne er fantastisk! .. Og hør så lige her 'arrangøre af +200 krs løb', givskov løbet koster 80(!) kr!! For løb, en NIKE tshirt og CHIP! - og Givskov løb er en lille lokal forhandler af løbeudstyr! Ikke dårligt!
Se evt. mere her: Skive AM - Givskovløbet

Her den til kvinderne, flot ik? - og ikke så meget rekalme gøjl på den!

Her er herre modellen.. også fin!


Nå.. Videre.. Mens jeg var oppe og hente dem købte jeg også endnu en tshirt i super let kvalitet fra puma.. Det er første gang jeg køber noget fra puma.. Men jeg er ganske fint tilfreds efter den første tur med den på. Så det bliver nok ikke sidste gang at jeg køber puma!


Her er min nye puma. Mønstret på rykken er nærmest et net, meget luftigt!

Fik i går løbet 2 gange, 3 km. fra morgen og 7 km. efter arbejde.

I dag fik jeg løbet 5 km! Jeg gav den lidt gas i dag i mine racersko.. Har lidt ømme fødder nu. - Jeg har ikke brugt dem så meget som jeg burde :(
Klik for at se min tur.

2 kommentarer:

  1. Det er jo lige før man kunne ønske sig t-shirten, selvom man ikke kan løbe løbet =)
    Jeg bor desværre i den anden ende af landet, det ligner ellers et rart lille løb. Og FIN t-shirt!

    SvarSlet
  2. hehe, jeg er også tilmeldt, selvom jeg ikke ved om jeg kan løbe eller ej, da jeg måske skal tage tid :) Men t-shirten ville jeg da have :D

    SvarSlet