The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

onsdag den 17. august 2011

Endnu en tur

Efter 3 sygedage i seng (selvfølgelig i min ferie!) er jeg tilbage på stierne..
Nej, jeg kom ikke til Givskovløbet, øv øv, da jeg lå i sengen og var døden nær (rigtig mande syg). Super trist! - og jeg har nu faktisk været syg flere gange i år, MØG TRÆLS! - Ved ikke helt hvorfor, synes jeg spiser og lever som jeg plejer.
Men altså, jeg har de bedre nu.
I går løb jeg 5, langsomme, km. sammen med Bettina og Noah (på cykel), det var rart at komme i gang igen!



Dagens løbetur, bød på den her udsigt efter 5 km. Smukt, 10 sekunder efter begyndte det dog at styrt regne! ;)
I baggrunden kan man forresten se den hvide kirke, hvor jeg skal giftes på lørdag :)

Dagens tur var lige over 10 km. og tog knap 52 min. Fin træning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar