The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

søndag den 28. august 2011

Laaaaang søndag

Ja, det er desværre ved at være længe siden, at jeg har løbet en længere tur, MEN i dag fik jeg løbet langt!! Jaaaah.. 18 dejlige km. i sol, blæst, regn og til sidst sol igen!
Dejlig tur, jeg nød virkelig hver km! - Jeg bestemte mig for at være fuldstændig lige glad med tiden og farten. Jeg ville bare løb!
Helt sikkert en rute, jeg vil løbe igen! Fik en tur langs vandet, en tur i udkanten af byen, en tur i midtbyen og en tur på to kirkegårde (for vand).

Jeg havde i dag, som jeg stortset altid har, "Marathon talk" i ørene. Det er et engelsk podcast program, der omhandler løb, helst de lange løb (marathon), godt program, der opdateres ugentligt og vare ca. 1 time og 30 min (nogle gange længere). Det passer meget godt med en god lang tur!
Se evt. mere her: www.marathontalk.com

Distance:18068 meter Tid:01:37:04 Tid/Km:5:22
Hvilepuls:51 Maxpuls:194 (profil)
164 (turen)
Gns.puls:139 (62%)
Kalorier:989


Dejlig tur! I morgen kalder hverdagen igen: arbejde!! Men håber tilgengæld, at jeg snart kan tage mig sammen og komme ned i klubben og løbe igen. Det er efterhånden ved at være flere uger siden, jeg har været der! (buuuh)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar