The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

søndag den 31. marts 2013

Typisk

En tur i motionscenter, ferie/afslapning eller en tilfældighed???
Alle mulige svarmuligheder på hvorfor jeg har tilbragt 2,5 dage i sengen med snot, hoste, let feber og hovedpine!!
Hvilken en der er den rigtig grund kan også være ligegyldig, men fuck hvor er det typisk nu når jeg rigtig skulle give den gas i den her uge!

I dag kunne jeg dog stige ud af sengen og har faktisk tilbragt det meste af dagen med mine børn i skoven, på legepladsen og i haven. Hvor vi bagte snobrød og satte vores trampolin op.

Her først på aften (sommertid) løb jeg, i LÆKKER vejr, 6 stille og rolige kilometer, jeg havde gode ben, men hovedet og ikke mindst halsen var ikke helt på samme niveau! Håber på at det er helt væk i morgen, så jeg kan nå en gang seriøs træning (mere) i denne ferie!
Ps jeg løb i 3/4 tights: foråret er nær!!'m

Ingen kommentarer:

Send en kommentar