The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

lørdag den 2. marts 2013

Modvind og medvind


Gåvejr, regnvejr (ah drypvejr) og cykling, kan kun betyde en ting: Mountainbike!
Med vindstød omkring 20m/s, så var der altså gang i den i dag. Jeg planlagde en rute hjemmefra, en tur jeg længe har villet tage, en naturvej til Flyndersø, som jeg kan huske at jeg har cyklet som barn, men jeg har ikke helt fundet ud af hvor den vej var, indtil i dag. Faktisk fandt jeg to veje, så det er bare awesome!
Flere veje på vej der ud af, var meget mudret, hvilket gjorde det meget hårdt at køre i og det satte selvfølgelig gennemsnitsfarten godt ned. Få steder var der sågar is. Men hold da op, da jeg først var kommet ud af nåleskoven, var der bare 360 grader FED udsigt. Store fugle, rov fugle (!!) og masser af små søer og spændende stier!
Se nogle af billederne:
Et typisk mudderhul. Halv is, halv vand.


Meget løs mudder, jeg nærmer mig Skive Å / Karup Å og Flydersø.



Kan måske anes til højre i billedet, broen over Skive å. Til højre for dette billed, var der to shelters og et toilet (seriøst ude midt i ingenting!).



VANDvittig flot jo nærmere jeg kom Flyndersø.


Netop.

Efter lige over 23 km. og lige over 1 time var jeg hjemme og efter en hurtig omgang vask og skoskifte løb jeg 4 km. Benene var overaskende gode og løb de 4 km. med ca. 5min/km. i snit.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar