The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

torsdag den 21. marts 2013

Det er fandme hyl!!

Selvom jeg, her på bloggen, flere gange har sendt svadaer afsted mod sne vejret, så må jeg altså indrømme: det er fandme hyl (sjovt) at løbe i!!!
Ca. 10 cm ny pudersne i skoven nær kassernen, gjorde dags trail tur til den fedeste og sjoveste tur længe. Også selvom turen var på lidt over de 8 km og kilometertiden selvfølgelig bar præg af de store mængder sne.
Jeg fik også taget nogle lækre billeder og optaget nogle 'coole' videoer, som jeg vil forsøge at oplade senere.

Fra imorgen eftermiddag står den på en god lang påskeferie, hvor den står på endnu mere awesome træning og hvis vejret holder (dvs bliver bedre)? planlægger jeg en tur til flydersø området, hvor turen nok bliver på omkring de 20-25 km +. (Selskab søges, skriv hvis I vil med).













 
 

Jo, der var sne! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar