The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

lørdag den 16. marts 2013

15 km før snestormen

De varsler snestorm hen over de næste par dage, gider ikke kommenteret vejret mere end: lort.

Så pga. den noget brogede vejrudsigt valgte jeg, at nappe den lange tur tidligt i dag.
Planen var, som skrevet i går, at løbe omkring de 14 km. Mest af alt for at teste benene og se om de snart kan være halvmarathon klar. Og de 15 km non stop løb i dag (minus ca 30 sek for to billed pauser) beviste at det var de! Det ville i hvert fald ikke have været et problem at fortsætte til de 21.
Jeg har med nogle kollegaer talt om at løbe et halvmarathon på Mors næste weekend. Jeg tror dog, at jeg springer over det løb og rykker mit comeback til starten af april til stedet hvor det hele "startede" for 4 år siden (ikke helt, men det sidste test løb før chp 09): uhrskovs halvmarathon! Et fedt trail løb i en stor og kuperet skov.

Så jeg regner med at næste weekend, kommer til at stå på endnu en 'lang tur' på 15 km, eller der omkring.
April skal bruges på, at løbe nogle stabile 20 km+ ture , for at være 'helt' klar til kalkminen i maj!








Ingen kommentarer:

Send en kommentar