The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

søndag den 3. marts 2013

Så blev det igen forår(sagtig)

Ahhhh, oven på en, vel pænt sagt, lortedag igår, er i dag virkelig lækker! Mellem 5 og 8 grader, knap så meget vind (max 7 m/s + få vindstød) en super opskrift på lækkert vejr oven på flere måneder med gråvejr og kulde (føles i hvert fald lang)!

Dagen bød på 2*5 km mountainbike'ing i og omkring krabbesholmskov, havde nok håbet på flere km., men skoven var meget fedet og flere steder også belagt med is!
Men på toppen af skoven låste jeg cyklen og løb 6,5 km der stort set bestod af ren trail! Masser af mudder, græs og vandhuller! Lækkert! Heldigvis havde jeg set det komme og tog trailskoene på hjemmefra.

Jeg puttede de nye wunder såler i skoene og jeg havde ingen problemer med at løbe i dem, altså udover at det var pisse hårdt!
Desværre er min pulsmåler løbet tør for batteri, for det kunne nu have været meget sjovt, at se hvor højt jeg kom op!

Fed dag (igen)! Nu mangler vi bare noget grønt i skoven, og så kører det squ!!











Ingen kommentarer:

Send en kommentar