The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

torsdag den 14. marts 2013

All hail Garmin!

 
Jeg har over de sidste par uger oplevet, at mit ur "hurtigt" har mistet strøm. - Max 10-14 timer. Burde kunne holde omkring 20 timer.

Mit ur er en Garmin 310 XT og bliver to år til Juni, så jeg tænkte, at det nok var på tide at kontakte forhandleren (pulsure.dk) og efter en kort email samtale med dem, fik jeg afvide, at jeg bare kunne sende det ind til Garmin (for pulsure.dk's regning). - Det gjorde jeg så i går, og allerede i dag har jeg fået svar: Nyt ur til mig!

Jeg siger tak Garmin, jeg elsker også dig!

Så pga. kedsomhed og kærlighed har jeg, med min utrolig begrænsede evner, kreeret et, microsoft paint, hjerte til garmin!

Voila!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar