The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

fredag den 15. marts 2013

Lækker fridag!


Hold da, ferie, for en fridag!! :)

Koldt, men utrolig flot dag, stadig med en del is/sne hist og pist, så skoven og grusstierne var udelukket i dag. I stedet satte jeg i "gallop" ned ad mod vandet, og wow, jeg blev ikke skuffet, første udsigt over vandet og så var jeg solgt.
Se bare:






Igen lidt is i bunden af fjorden, nu må det kolde vejr da snart holde op, så vi kan få lidt gang i det hele igen!
- Og se så her: Et, for mig, nyt spor: lags afslutningen på Skive Å / Karup å.. Super lækkert sted, selvom det ser en del knoldet ud, var det egentlig fint at løbe på.
Stien bliver primært brugt at lokale lystfiskere, så stien var godt trampet ned.

 
Men hov, nu skal der vist hoppes! - Men et kig til højre, lige før springet, og bom, der var en lille træbro. Så jeg slap for våde tæer.


Masser af fugle liv langs åen, her lidt tættere på byen: Ænder. Længere ude var der nogle meget større fugle, som jeg desværre ikke fik et billed af!
 


I alt blev det til 9 stille og rolige kilometer, på en meget smuk morgen.
I morgen venter + 10 km (satser på 14), nu skal jeg se om benene vil holde og om det er realistisk at løbe et halvmarathon indenfor de næste par uger.
 
Dagens bedste nyhed kom 10:36 med posten, mit helt nye Garmin 310 XT ur, altså det ur jeg havde før, men bare et helt nyt ur: Gratis! - Og ikke nok med det, så indeholdte pakken også et nyt soft strap pulsbælte, selvom jeg ikke havde sendt mit bælte med ind! Tak fo' Æt! =)

Garmin's service er genial!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar