The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

lørdag den 1. juni 2013

Bjergløb

Meget spontant, fredag aften, fik jeg mig tilmeldt midtjysk bjergløb her i morgen. 27 km. med ca. 465 HM*. - Området ligger lige ved siden af Julsø, så det er perfekt træning op til Montane Lakeland 50.
Jeg har løbet der nede før, det er dog 4 år siden (mener jeg!), og som jeg husker det, er det et mega fedt løb! - Så jeg glæder mig.
Planen er at jeg skal løbe stille og roligt. - Jeg er endnu ikke kommet helt over min tur på 31 km i torsdags endnu, dog ikke noget der gør at jeg frygter for i morgen. - Men planen er bare at få nogle HM og nogle kilometer i benene.
Næsten weekend står jo på 1000 HM og ca. 50 km. på Mors. (xrun.dk). Så i morgen bliver kun ren træning!

Skal nok skrive noget mere om det i morgen, efter løbet. ;)



*HM = Højdemeter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar