The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

lørdag den 22. juni 2013

Så er der krig!!!!

Følgende udtalelse tikkede ind på min facebook væg kl. Ca 15.00 i dag. Skrevet af undertegnede på en løbetur.
"Jeg erklærer her med hellig krig mod alle rovfugle i Danmark: if you want war i'll give you war!!!!"

Det skete squ igen, en vanvittig musvåge angreb mig! Heldigvis var det et front angreb denne gang, så nåede lige præcis at kaste en arm efter den ind den satte klørene i mig! Så det der skulle have været en god trailtur blev pludseligt lavet om til en alm. tur. 
Det endte det med at blive en fed løbetur med min nye rygsæk/vest.
I alt 18 km, hvor jeg også løb nogle bakke intevaller, hvilket var super!



Tasken med fuldt set up. Samlet væk ca. 2,5 kg. (Inkl væske).
Flot dag, med små regnbyger de sidste kilometer.
Møg dyr!
Flot
Møg dyr igen!
Smukt!

2 kommentarer:

  1. Uf! Det lyder til, at du skal til at finde kasketten med "øjne i nakken" frem - den kan jo, nemt, komme derfra næste gang!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg overvejer det meget!! - Men dyret kom forfra denne gang, og havde da åbne øjne, så den her fugl var åbenbart ligeglad ;) - Har hørt at en hestehale også virker. Så måske skulle man lade sit hår gro :P eller købe en "clip on", så kan det også være at fuglene dør af grin ;O)

      Slet