The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

mandag den 17. juni 2013

13 km og en gratis hårvask!

I går (søndag) satte jeg afsted med et lidt slidt knæ i håb om at kunne løbe en mellem-lang tur.
Efter de første par km. gik det stille og roligt bedre med knæet og så længe tempoet blev nede og det forblev relativt fladt, så gik det også fint.

Efter ca. 11 km. begyndte det pludseligt at vælte ned med regn, og blæsten tog meget til. Jeg søgte læ i en række træer, hvilket tog det værste af vandet, men vådt hår fik jeg nu alligevel. Nå, det tog ca. 10 min. og derefter satte jeg afsted igen. Nu skulle de sidste 5-6 km løbes færdig! 
Men efter kun 2 km. ringede fruen: jeg skulle ud og hente en ladcykel, som hun havde købt. Det var så den løbetur. 
Men det var nu en fed cykel ;)


Velkommen til fjorden.


Lille trail pas.


Her søgte jeg læ ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar