The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

tirsdag den 4. juni 2013

Salomons Bitch

Ok.. Indrømmet jeg er efterhånden blevet en af Salomons bitches, selvfølgelig sagt
med en dejligt og kærligt glimt i øjnene. Men jeg er altså faldet pladask for det, noget overprisede, fede tøj og ikke mindst deres fede trailsko!

 Salomon Sense Ultra.
 
Som jeg fortalte i søndags købte jeg de her skønheder til løbet og har indtil nu haft to kortere ture på ca 9 km i alt og ind til videre peger tommelfingeren op ad!
 
Skoen ER en trail sko, men indtil videre synes jeg også at den er ret hæderlig på asfalt, men det helt store trækplaster er altså den meget lave vægt (ca 200 g). Man flyver næste hen over asfalten/jorden!
Selvfølgelig betyder den lave vægt også noget for komforten, og jeg vil da nok ikke vælge at tage skoen på til eksempelvis CPH marathon, men kortere strækninger på asfalt kan den sagtens klare! Eller dvs. mine ben (knæ)!

Jeg har besluttet at jeg tager skoene med på lørdag til Xrun, dog med mine Brooks Ghost som back up!

Dagens tur 7,5 km på en smuk SOMMER aften ;)

Jeg glemte hel, i al min Salomon ros, at jeg har lige har købt et par Race Ready shorts på tilbud hos alun.dk. 100 kr, og der var endda inkl. porto! Som I kan se pga mærket, så har jeg ikke brugt dem endnu, men den første ting der springer i øjnene er de mange lommer som buksen har. 2 lukket foran og flere åbne bag på.
Spændende! :) men ikke pæne :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar