The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

mandag den 24. juni 2013

Ultraløbet Molsruten - ny udfordring

Jeg har her til morgen, tilmeldt mig endnu et nyt ultra trail løb: Ultraløbet Molsruten.
Løbet ligger præcis 4 uger efter Montane Lakeland 50 løbet, hvilket burde være nok tid til at blive klar igen. - Især når jeg ikke løber i fronten (hvilket jeg IKKE kommer til).
ML50 løbet bliver ca. 52 km. (ikke helt afgjort endnu), men med masser af højdemeter. Ultraløbet Molsruten bliver ca. 60 km. - Dog formentlig med lidt færre af de meget rigtig stejle højdemeter. - Dog ved jeg har Mols-området også kaldes Molsbjerge, så lidt højdemeter får vi nu nok :)



Jeg må næsten indrømme, at jeg GLÆDER mig til efteråret :) Det bliver SÅ godt!!! - Men selvfølgelig bliver sommeren også lækker, for der skal trænes. - Blandt andet skal jeg have trænet meget mere i terræn, kombineret med bakker og generelt bare få masser af kilometer i benene.



Update


Her er lige billeder fra dagens stille og rolige bakke tur /trail tur i skoven. Skove var i dag dejlig fedtet, nok til at jeg nær røg på røven et par gange i dag, selvom jeg havde salomon sense ultra skoene på i dag. Deres eller OK grib kunne bare ikke holde sig fast på de stejle stigninger.
Ellers en fantatisk løbe dag, der blev afsluttet med en tur i sønnens børnehave, hvor liverunner junior blev hentet. ;)

Welcome to the jungle!
Den vej ned!

Fedt!
De nye gaiters for første gang i brug. Ingen sten eller andet skidt kom i skoene i dag, så de er godkendt so far!
Ikke et øje er tørt 
På vej ud fra skoven hvor selveste Sir Elton John spillede en koncert i weekenden. Jow Jow, trailløb på 1. klasse!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar