The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

fredag den 14. juni 2013

Stadig slidt

Nå, det blev ikke til en tur i onsdags, da klokken blev for mange, da muligheden endelig opstod.
Til gengæld fik jeg løbet 6 km. i går (torsdag), hvoraf de ca. 5 km. var på lækre trails!
Igen løb jeg i mine Salomon Sense Ultra sko, vildt lækker sko! - Men burde nok have valgt en sko med noget mere støtte i. I hvert fald har det betydet at jeg i dag har haft nogle smerter i hoften. Så det blev til endnu en dag uden løb i dag.

I morgen venter, noget usædvanligt, endnu en arbejdsdag. Hvor jeg skal på kursus om misrygte børn. - Noget der bliver hårdt, men formentlig også meget lærerigt.
På vej hjem der fra vil jeg cykle, og når jeg er hjemme er planen at jeg vil løbe en tur. - Med Brooks Ghost på fusserne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar