The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

søndag den 2. juni 2013

Midtjysk bjergløb 2013

Fantastisk! Over 400 HM fordelt på 27 km = ren kærlighed.

Ruten som jeg huskede det, meget hård og utrolig flot. Jeg glæder mig allerede til, at jeg skal ned og løbe Montane Lakeland 50 til september. Dele af ruten i dag lå nemlig også på det område hvor Lakeland skal forgå.                Det    Bli'r   Fedt!

Runners corner, der var sponsor for løbet, havde også en godt tilbud på et par Salomon Slab Sense Ultra trailsko, så de røg også lige med hjem! :)
En meget mere minimalistisk sko i forhold til hvad jeg er vant til. Skoen er ultra let og har et drop på kun 4 mm. Det bliver spændende at se hvad mine knæ siger til dem!
Men frække det er de squ! :)

Ka-chow!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar