The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

onsdag den 12. juni 2013

Et godt (indkøbs) hint

Jeg bruger selv dette ur, og lige nu kan du få det til næste halv pris her. Så hvis I vil have et fedt ur, til billige penge, så kunne det måske være nu I skulle slå til. HER: http://www.pulsure.dk/shop/restsalg/garmin+forerunner+310xt-hr-softstrap_noh.html

PS. Jeg har INTET med pulsure.dk at gøre, vil blot give jer et "hint" ;) - Jeg er stadig 100 % NON sponsoreret!


----------


Træning er det ikke blevet til siden i lørdags, udover små gulv øvelser, især koncentret om knæene. I aften regner jeg dog med at jeg lunter en lille tur.
Benene har det fint igen, så det burde blive en OK tur, men erfaringen siger mig, at det sagtens kan gå hen og blive en tur med tunge ben.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar