The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

onsdag den 26. juni 2013

Taget til nåde

Jeg købte, som flere af jer måske ved, et par Salomon trail sko for nogle måneder siden (salomon s lab 4 xt wings). Men skoen blev jeg aldrig helt dus med og efter to korte løbeture opgav jeg: de dur ikke til mig!

Men i løbet af denne uge er de hoppet på fødderne af mig igen, som en gåsko, og i dag lå de og kiggede på mig, med deres store Salomon snørresystems-øjne, og så var der jo kun en ting at gøre: på med dem! Og afsted!
Jeg fik snørret dem godt ind, lidt for godt måske, da jeg måtte løsne den ene kort efter start. Men det var det jeg synes var det helt store problem med dem: de sad simpelthen ikke godt nok til min fod. 
Men det viste sig faktisk at være OK i dag og skoen bragte mig igennem knap 9 km. hvor de fleste kilometer var på stier og skovbunde. 
Måske var jeg for hurtig til at afskrive skoen, i hver fald er de kommet tilbage i "vognparken" igen. 


På søndag løber Skive Trailrunners et strand løb, fra Skive strand til Hvalpsund. En tur på 21 km med flere strækninger der bla. indeholder store sten og andre lækre ting. 
Jeg reger med våde sko og en fed oplevelse! Måske bliver det med XT wings på fødderne ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar