The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

lørdag den 31. marts 2012

Og nu sne!

Der er et eller andet jeg helt har misforstået!
Da jeg gik på ferie i går kl. 12.45, troede jeg at det var påskeferie jeg skulle på og IKKE vinterferie! Men alligevel kl. 8.20 i dag, da jeg startede min løbetur sneede det sgu! Ikke noget der overhovedet kunne blive liggende men stadig: is - kold - SNE!! Glædelig jul der ude ;-) for julen varer virkelig til påske :-D Ho Ho Ho!



Nå, udover nogle små snebyger, bød dagens tur på 17 km. på primært flat terræn. Kun enkelte stigninger, især koncentreret om Skives nordlige del (i og omkring skoven). Jeg havde fin fart på benene, men valgte at tage det stille og roligt, da det primært lige nu bare handler om at holde "møllen i gang"! De 17,12 km. blev løbet på 1:23:55 hvilket svarer til et gennemsnits tempo på 4:54 min/km. Udemærket.

Oppe i skoven. (HELT oppe! =)  )

For ca 1 ½ måned siden var det her område total oversvømmet og helt dækket af is. Se evt. billederne jeg tog den gang (15/2 2012). I dag var der stadig vådt nogle steder, men der kunne løbes uden problemer!

Håber ikke at jeg ser mere sne før det bliver jul igen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar