The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

lørdag den 17. marts 2012

Flad tur på MTB

Men alligevel hård..

Efter 25 km. løb i går, havde mine ben det overraskende godt i dag, kun lidt stram fornemmelse i underbenene, men ikke noget der ikke kunne løsnes op med lidt gang.
Efter lidt hygge-arbejde, i haven, i formiddags med sønnen, stod den i eftermiddags på en MTB tur, primært for at fylde luft i de halv falde hjul, men når man nu alligevel var af sted ... :) Så kunne man da godt lige tage en ekstra lang tur.

Jeg fik blandt andet udforsket nogle områder, jeg længe har tænkt på at løbe ved, blandt andet har jeg set på et satellit kort at der langs en stor den af Skive Å, fik cyklet et godt stykke ned af den, og selv om det var flat, så var det alligevel rigtig hårdt, da der stort set var huller for hver 20. centimeter.

Efter en god rystetur, cyklede jeg ud på mere kendt grund bag kasernen og der gik det også noget hurtigere. Alt i alt, en god dejlig cykletur på 22 km. (lige over en time).




Langs åen: "mod den uendelige univers!!"

Onkel Toms hytte ved åen?? - Der var INGEN veje ned til hytten, meget underlig, skal måske udforskes en dag??

Nå tilbage mod byen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar