The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

fredag den 30. marts 2012

Med eller mod-vind?

.. Er spørgsmålet!

Så jeg søgte ly i øvelsesterrænet, men turen der ind og der fra... uha!! STORM!!
3 dage med blæsevejr er fandeme nok! - men desværre ser weekenden også skidt ud - og jeg mangler stadig 17 km. for denne uge!!

Nå, men det blev til 7 km. i dag på under 35 min - god træning lige før aftensmad!



På det mere personlige plan har det været en lidt svær dag i dag. Jeg er super glad for jeg har ferie i de næste 10 dage og der kun er en uge til årets første marathon (Brutal). Men det har været hårdt, da min dreng har haft sidste dag ved hans dagplejemor - Så på mandag skal min bette dreng starte i en Børnehave med 100 børn!! Uha, forældrene er overhovedet ikke klar! - Men afsted det skal han jo!

4 kommentarer:

  1. .....eller sidevind. Så føles sådan en vej som en gryde ,:)

    SvarSlet
    Svar
    1. 'Amen jeg er ved at gå amok over den vind! Men fandme om det skal være en undskyldning for ikke at løbe.. selvom kroppen nu taler meget for sofaen i sådan noget vejr :D hehe

      Slet
    2. Er helt med på hvad du mener, det er ekstremt frustrerende at blive blæst helt ud af kurs på åbne steder når det stormer sådan.

      Og held med drengens nye børnehaveliv.
      Jeg kan godt huske hvor skræmmende det var da mine - nu store skolebørn - skulle fra det hyggelige dagplejekøkken og videre i den enorme børnehave. Men de blev hurtigt meget glade for det begge to og nogengange er de små meget mere klar til omstillingenerne end deres forældre er :)

      Slet
    3. Det er jeg heller ikke i tvivl om. Noah elsker at lege med andre børn og han trænger virkelig til nye udfordringer nu! :)

      Slet