The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

onsdag den 15. februar 2012

Sol og tøvejr =..

..Glatte vej..

Det meste af sneen var væk i dag, og med høj sol blev det faktisk en halv lun dag. Men de stier hvor der ikke er blevet ryddet i løbet af de sidste par uger var der stadig rester tilbage, der nu var blevet til is! - Så tungen lige i munden!!

Heldigvis ingen fald eller andre ubehagelig ting i dag. Kun mig, sko og så masser af vej! Skønt!


Dagens våben: Garmin, ipod, grib-grab handsker, energidrik, häglöfs tasken, 2 gels OG to marcipan æg!! - Så bliver det vist ikke meget bedre!


Fjorden var som forvandlet i dag! - Der var ikke meget is tilbage der ude og der var flere fugle der var meget aktive i dag!

Her tog jeg en gel og ægge pause, på en bænk med udsigt udover stranden - Ingen badegæster i dag - selvom man faktisk godt kunne opholde sig på stranden.


Til venstre for togskinderne (der hvor der er hvidt) er der normalt en grusvej, men den er desværre stadig oversvømmet / tiliset, skulle ellers have været den vej, hvilket nok havde givet 1-2 km. mere i benene, men jeg måtte "nøjes".


Endnu et billed ud over stien, man kan lige skimte noget af stien nederst på billedet, men jeg løb den anden vej: Hjem ad!

Jeg prøvede en ny måde at binde snørebånd på i dag. En teknik jeg så på kaiser sports facebook side her for et par dage siden, og jeg må sige at man virkelig mærker en forskel, skoen sidder "suget" fast til foden, så det kan jeg godt anbefale. MEN pas på at den ikke bliver for stram, jeg kom nok til at stramme den lidt for meget. De første 5 km. var i hvert fald ikke så behageligt, men efter jeg lige løsnede dem lidt, så var det meget bedre!
Se videoen her under:
Og så gør det jo heller ikke noget at det er nemt at gøre!

I morgen venter en omgang malearbejde her hjemme og forhåbenlig en dejlig tur i noget lækker natur. Desværre ser det godt nok ud til at det vil regne, men så tager jeg også det med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar