The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

lørdag den 24. marts 2012

Lad rekorden fald?

Nå, så er det "dagen før dagen". Skal rekorden falde i morgen?? Min nuværende rekord er hurtig, i hvert fald for mig, rekorden har stået i to år og lyder på: 01:30:24.
Men jeg er fast besluttet på at jeg VIL under de 1:30!! - om det så er 1:27:00 eller 1:29:59 er lige meget! Jeg vil bare under den, for mig, magiske grænse!!

Formen er fin, jeg har prøvet at sammenligne med min træning med den gang i 2010, hvor jeg satte rekorden. Og jeg er faktisk i bedre form, jeg får både løbet mere og hurtigere, endda helt for mig selv (den gang løb jeg meget nede i klubben).
Rekorden blev den gang sat samme sted, som jeg skal løbe i morgen: I Aalborg til New Balance Halvmarathon.

Det bliver 3. gang jeg skal løbe der oppe, første gang var i 2009, hvor jeg faktisk også satte PR der oppe, den gang på 1:38, der dog var en forbedring på ca. 7 minutter i forhold til min daværnede bedste tid. - Så hvorfor ikke alle gode gange 3???

Vægten ligger fortsat på de 71 kg. så jeg har kun tabt et kilo, men jeg føler mig lettere og stærkere end jeg har været længe. Så jeg HÅBER at jeg kan gøre det godt i morgen. - Men som så mange gange før: det er dagen der afgøre det! Hvis jeg kan se/mærke at jeg ikke kan slå rekorden er min backup plan at gennemføre på under 1:35, hvilket helt sikkert ER realistisk, lige gyldig hvordan jeg har det i morgen!

LETS F*****' GO!!! COME ON!

1 kommentar:

  1. God tur - og vær sikker på, at du nok skal komme under 1:30 ;)

    SvarSlet