The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

onsdag den 7. marts 2012

Projekt vægttab: uge 1

Det går pt. udemærket med vægttabet efter en halv sløj start. Jeg spiser mindre og en del sundere, så det er super! Vægten står dog ca. på det samme! - Men det skal nok komme.

Indtil videre er det blevet til 2 små løbeture i denne uge. En tirsdag og en i dag, i alt 6 km. alle kilometeren med sønnike i klapvognen (hårdt).
Og se så lige under dagens løbetur så det pludselig sådan her ud:


Ouch sne! - Dog lover de sol og 7 grader i morgen, så håber det er væk der!

I morgen er planen at jeg løber endnu en mindre tur på 5-6 km, og så på fredag at fyre en god lang af. Jeg har indtil videre planlagt at løbe en ny rute hvor jeg blandt andet løber til en lille flække uden for Skive (Hem). - I følge Garmins planlægger bliver ruten 24 km. så jeg håber på godt vejr og medvind - hele vejen!! :)

God dag til jer der ude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar