The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

søndag den 2. oktober 2011

Sidste "lange" tur..

Så jeg ude på min sidste lange tur inden event marathonet næste søndag. Regner kun med at løbe små korte ture op til marathonet. Desværre mærker jeg nogle små smerter i benene, det er som om de er trætte, så en lille uges pause vil blive guld værd!

Jeg overvejer at tage mobilen med til event marathonet og poste billeder live under løbet, men nu ser vi.

---

Nu er jeg kommet hjem, 12 tunge, lange og forpustende kilometer blev det til! Fy for fanden da! :(
Benene ville bare slet ikke i dag, smerter, tung vejrtrækning og generalt en dårlig indsats af mig. Fart mæssigt var det sådan set som det plejer, men det føltes bare slet ikke så nemt, som det plejer! :(
Det positive var så, at jeg havde det værst de første 5-6 km. og derefter fik jeg det bedre, så det gør mig sådan set ikke nervøs mht. næste weekends marathon.


Skive fjord. Er det snart fuldstændig slut med sommeren? Håber jeg ikke!

Masser af badegæster på stranden i dag.

Lidt strand/sten løb i dag også. Flot udsigt ind over Skive havn.

Er det virkelig efterår??? Smukt!

Dagens tur: HER.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar