The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

søndag den 16. oktober 2011

En lidt længere tur

Ømme ben og smerter er helt væk, nu skal vi af sted igen!!
Jeg synes det var lidt svært at komme i gang i dag, men var fast besluttet på at løbe 10 km. og da jeg efterhånden ikke kan finde ud af at løbe andre ruter mere, blev det min, "nye", "autist-rute". ;) Men jeg er altså også stadig helt pjattet med den! ;)

Efter 3-4 km. blev benene løsnet godt op, og jeg kunne fortsætte uden at tænke ALT for meget over knæet! Jeg holdte dog bevidst tempoet HELT i bund, nu skulle jeg bare tilbage, ikke forbedre mig!

Det gik godt, faktisk så godt, at jeg løb "forkert", dvs. jeg var så optaget af bare at løbe og lytte til Marathon Talk, at jeg faktisk fortsatte helt ud i den anden ende af byen. Så ruten blev en del længere end de 10 jeg havde regnet med! Men hey, det går nok! Sidder her bagefter og har det fint i hele kroppen!!
Det blev til 16 km. i et dejligt afslappende tempo (5.25 min. pr. km) Jeg var af sted i alt i 1 time og 26 min. Dog tog jeg mig god tid til at tage billeder i dag, her er nogle stykker af dem:



"Vores" fine træbro her i Skive, en lækker forbindelse til havnen!


Nemmerlig! Havnen lige frem!


Down town "havnen"!


Efter havnen en lille tur på stranden, ingen badegæster i dag, trods en skyfri himmel! :D


Krabbesholm skov, retning nord, væk fra byen! Og hvad skuer mit øje?? Grønne blade, jo jo, det er IKKE blevet vinter endnu!


Krabbesholm skov, retning syd, hjemad igen! Smukt ik?

SUPER DAG!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar