The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

onsdag den 5. oktober 2011

Gaaab

Det er godt at jeg kan kamuflere min dovnskab, med at kalde det nedtrapning. Men for pokker da, hvor har jeg været træt efter arbejde i de sidste 3 dage! Jeg har så heldigvis "knoklet" på arbejde, så lidt har jeg da lavet! For løb blev det ikke til mandag eller tirsdag. Så i dag SKULLE jeg altså afsted, så Noah kom i babyjoggeren og vi joggede (langsomt) 5 km, på lige under 29 min. (i know!).

Håber friskheden kommer tilbage, som for 2 uger siden, inden søndag!

Nå, se lige her folkens:

Lækkert nyt ur fra Garmin. 910 XT, dyrt, men virkelig lækkert! Læs en længere anmeldelse på dcrainmakers hjemmeside: http://www.dcrainmaker.com/2011/10/garmin-forerunner-910xt-in-depth-review.html. Nu har jeg næsten lige købt min 310 xt, så der går nok noget tid før jeg gider at investere i uret, men det er super, at der faktisk er lavet noget nyt på uret, i forhold til dens forgængere!!

1 kommentar:

  1. lækkert, ja - men man skal vel næsten være ultra-sports-udøver før man får fuld udbytte af uret ;)

    Som løber (og periodevis MTB-cyklist) klarer jeg mig fint med 305'eren. Jeg kunne dog godt tænke mig at opgradere til 310xt, for at få kalorieforbrug beregnet på pulsen med, meeeen... 2.000.- er den gimmick nu ikke værd ;)

    SvarSlet