The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

lørdag den 29. oktober 2011

Natteravnen - mig!

Denne weekend står i natteravenes tegn!

I går (fredag), stod den på natløb i Skive, et 5 km. langt løb, der startede og sluttede på posthustorvet i Skive.
Før løbet fik alle fortilmeldte udleveret en pandelampe, som var MEGET nødvendig, da ruten bød på 3 km. i den meget mørke krabbesholm skov, SUPER FEDT!! Løbet startede kl. 21.30, så der var fuldstændig mørkt!
Det var virkeligt vildt at prøve, og løbet blev en kæmpe succes for alle, knap 200 løb med, hvilket er super for et løb, der kun er blevet reklameret for i ca. 1½ måned!
Skive AM har allerede sagt/skrevet at løbet bliver til noget igen næste år! (FEDT).

Personligt skulle jeg tage det roligt, da jeg skal løbe nat marathon på Mors natten til Søndag. Men med startnummer på og lidt stædighed fik alligevel klemt mig ind på en 9. plads. 21.37 blev tiden. Ganske fint, da ruten var MEGET kuppert og selvsagt meget svær at løbe pga. mørket. 
Ruten var markeret med kirkegårdslys (FEDT)! - og jeg så da også et enkelt spøgelse inde i skoven. :)

Nå, men her om lidt over 2 timer forgår, for mig, årets største udfordring: Aarhus Nat Marathon (på Mors!).
Jeg løb løbet sidste år (i Aarhus), og for pokker da, hvor var det hårdt! I år har jeg prøvet at tilvende min krop til at være sent oppe, og i går kom jeg først i seng kl. 4 og stod først op igen kl. 12, så håber at det får en effekt i nat. Plus jeg har drukket godt med energidrik i dag! :) Så nu må vi se!
Sommerfuglene er i maven nu. Jeg skriver en anmeldelse af løbet i morgen, vi ses måske i mørket!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar