The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

søndag den 23. oktober 2011

BOOOM!

Så fik jeg da prøvet Amerikansk football, og BOOOM, det var noget af en oplevelse. Sidder her i dag med en godt brugt krop. Fra bæltestedet og op ad er jeg øm, meget øm. Det er helt sikkert ikke noget jeg er vant til at gøre! Men jeg er kommet igennem dagen uden større skrammer og skader. Kun en tommelfinger der er hævet og nogle blåmærker, så det er små ting. :)

Det var faktisk ikke så voldsomt som jeg havde regnet med, men det var meget forvirrende. Det er svært at forstå det "kode-sprog" som de har, men efter nogle timers spil kunne man efterhånden ens plads! Ps. det er MEGET lettere at forsvare end det er at angribe!!

Ved at varme op til krig!

I dag slapper jeg af og lader ryggen, skulderne, nakken, armene få lidt fred! - og resten af kroppen.


2 kommentarer:

  1. Cool! Det kunne jeg godt tænke mig at prøve ... en dag....

    SvarSlet
  2. Det er også sjovt! Men jeg vil anbefale at spille med flere nybegyndere. Flere af dem jeg spillede imod er lige blevet kåret til Danmarks mestre! Men det er fedt! Ikke lige noget man prøver hver dag!

    SvarSlet