The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

lørdag den 8. oktober 2011

Dagen før dagen

Mandeløb i Skive blev i dag afholdt. Jeg tog tid!


Start/mål-område. På Skive stadion.

I dag skulle ellers være en dag på sofaen, men i går aftes blev jeg overtalt til at komme og tage tid til dages mandeløb i Skive.
Det var første gang at der skulle afholdes mandeløb i Skive. Der var 47 forhåndstilmeldte, men vi endte alligevel på 74 deltagere. Ikke dårligt (løbet blev først offentlig gjort for ca. 5 uger siden).
Rock musik, masser af højdemeter og andre overraskelser skulle de ud på. Efter løbet var der pølse,brød og håndbajer. Præmierne var lille, mellem og stor økse og øl :) Prisen var forresten kun 60 kr.
Jeg var lidt træt af at jeg ikke kunne deltage, men det turde ikke at løbe et så hårdt løb, dagen før et marathon.


---
Forberedelserne i denne her uge har ikke været fantastiske for mit vedkomne. Kun en tur på 5 km. tilgengæld masser af flyttearbejde på arbejdet, hvilket har givet mig trætte og ømme muskler.
I går (fredag) var vi til firmafest på Bettinas arbejde, og selvfølgelig endte det med lidt alkohol til mig (dumt)!! Vågnede op med noget der minder om tømmermænd i dag! :(
Men ellers er alt ved at være klar til i morgen og nu er det kun "dags-formen" der afgøre om det bliver "super" eller "knap så super". :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar