The journey of the ultra-athlete begins with desire, a compelling need to go beyond the last point of return…and then some…and more…and so on, and so on… \,,/

fredag den 21. oktober 2011

Det var den uge???

13,2 på 1 time og 14 minutter blev det til i dag. Dejlig stille tur!
Først tur i MANGE måneder i langbukser og jakke! Faktisk havde jeg ren vintertøj på, JEG HADER AT FRYSE!!!!!!! (!!!) Hellere svede ihjel end at fryse ihjel, det er helt sikkert.
I dag havde jeg pandebånd, Buff, handsker, jakke, langærmet og, som skrevet, lange tights på! - og jeg havde det VARMT! Lidt for varmt, men igen: hellere svede ihjel end at fryse ihjel!
Se min tur her. Måske fremgår det, at jeg for vildt, og det gjorde jeg også. Løb forkert ude i den store Skive plantage, men fandt nogle lækre fedtet spor. Havde desværre ikke min mobil/kamera med, så dem må I se en anden dag. Skal helst sikket snart der ud igen. Måske på MTB? - Det er 3 måneder jeg sidst har kørt i skoven på den! :( (buuuh)
Det er muligvis min sidste, "rigtige", løbetur denne uge, for i morgen er jeg inviteret til fødselsdag hos en ven i Horsens. Han er lige blevet Danmarks mester i Amerikansk Football, så han har valgt at vi alle skal prøve at spille det, hvilket jeg glæder mig meget til at prøve! Bagefter står den nok på vand og riskager, så tømmermænd søndag er slet ikke utænkeligt! :)

Ha' en god weekend der ude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar